30 days challenge in 10 days

No, protože se mi chce a protože za deset dní odjíždim, rozhodla jsem se, že udělám tohle challenge. Každej den se tady objeví tři zod...

No, protože se mi chce a protože za deset dní odjíždim, rozhodla jsem se, že udělám tohle challenge. Každej den se tady objeví tři zodpovězený úkoly, počínaje dneškem, takže yay a blablabla, jdu na to.
1. Moje fotka a deset věcí o mně

No bezva, takže
  1. Moje pravý jméno je Eliška. Dřív se mi moc nelíbilo, nyní mi na něm vadí jenom to, jak je pro cizince těžký vyslovit a to "š" v něm. Rovněž vim, že to mohlo bejt o dost horší, navíc se mi líbí, jak z toho nejde udělat žádný ťuťuňuňu zvěrstvo (Nikola - Nikolka; Erika - Erička atp.).
  2. Za dva dny mi bude dvacet. No jo, jsem stará páka. K narozeninám zřejmě dostanu po tlamě, jak jsem si už stihla půlku výplaty rozházet, kafe ze Starbucks a ty šaty á la šedesátý léta, co maj teď v Primarku v nový kolekci (má adorace Edie Sedgwick to dotáhla až sem, uvažuju, že si je vezmu na imatrikulaci).
  3. Bydlím v Ústí nad Labem, teď nově zřejmě i v Praze. Na Prahu vyhraněný názor zatim nemám, ale na Ústí jo a za rámeček se to teda dát nedá.
  4. Ze všeho nejvíc na světě mě baví cestování. Samotná jízda tam, poznávání cizích věcí - lidi, architektura, příroda, jídlo... přála bych si bejt milionář, abych mohla cestovat furt a nezdržovat se s vyděláváním peněz a školou.
  5. Miluju hudbu. Jako snad každej, že.
  6. Zřejmě mě budou muset s mym iPadem pohřbít, protože ho už nikdy nedám z ruky. Ne, vážně. Kdybych měla spočítat, kolikrát mi zachránil nebo usnadnil život, tak se nedopočítám.
  7. Nesnášim homofoby, debily, nepřejícný drbny, chlubily, živý sny, těžký kufry a vybitý baterky.
  8. Jsem neschopná se rychle a efektivně nalíčit, proto to běžně ve školní dny nedělám.
  9. Žvejkám žvejkačky. Hodně.
  10. Jsem asociál a dodnes je mi záhadou, jak se mi podařilo vyhrát Ibaie.
2. Napiš o svém rodinném stavu
No. Momentálně jsem zamilovaná do muže (navždy). (Ach, Jull, Jull, kde já bych bez tebe byla a čím bych se bavila? Doufám, že umřeš první, abych se posléze mohla vloupat na hřbitov a lihovkou ti na hrob napsat "Momentálně jsem mrtvá (navždy)." :D:D)
3. Fotka mě s přáteli
No, já si na group fotky moc nepotrpim, takže sem dám jenom jednu krasavicatou s mou drahou manželkou.


0 komentářů